Αυλαία έριξε την Κυριακή 4 Ιουλίου το 23o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, που υποστηρίχθηκε για άλλη μια χρονιά από το ΕΚΟΜΕ, με την καλοκαιρινή και υβριδική διοργάνωση να είναι και του λιμανιού και του σαλονιού! Για άλλη μια χρονιά, οι φίλοι του ντοκιμαντέρ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν 92 ντοκιμαντέρ στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης και σε θερινά σινεμά της πόλης, αλλά και 142 ταινίες μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας online.filmfestival.gr.
Τα ντοκιμαντέρ του cash rebate
Στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ, που περιλάμβανε προβολές συγκλονιστικών ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο και περισσότερες πρεμιέρες από κάθε άλλη φορά, ξεχωρίσαμε 3 έργα που ενισχύθηκαν από το cash rebate του ΕΚΟΜΕ. Πρόκειται για τις ταινίες: «Made in Vain» του Μιχάλη Κλιούμη που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Διαγωνιστικό Newcomers, «Σπέτσες ’21, στο σταυροδρόμι της Ιστορίας» του Πάνου Α. Θωμαΐδη στο τμήμα Από Οθόνη σε Οθόνη, ενώ σε ειδική προβολή παρουσιάστηκε ένα επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ «Η γενιά του ’30» για τον μεγάλο συγγραφέα Στρατή Μυριβήλη, σε παραγωγή της COSMOTE TV.
Η Αγορά του 23ου ΦΝΘ
Ιδιαίτερο βάρος για το ΕΚΟΜΕ είχε για άλλη μία χρονιά η Αγορά του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ, τόπος συνάντησης και συνεργασιών για επαγγελματίες του σινεμά από όλο τον κόσμο.
Το ΕΚΟΜΕ συμμετείχε στα networking events του Φεστιβάλ και στη νέα υπηρεσία Doc Counseling, όπου επαγγελματίες του οπτικοακουστικού κλάδου προσέφεραν ιδιωτικές συμβουλευτικές συναντήσεις σε δημιουργούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελένη Κωστάλα (Προϊσταμένη του Τμήματος Ανάπτυξης, Χρηματοδοτικών & Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων) και ο Πέτρος Τσοπανάκης (Τμήμα Ανάπτυξης, Χρηματοδοτικών & Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων) βρέθηκαν στην Αγορά από 30 Ιουνίου έως και 3 Ιουλίου και προσέφεραν ενημέρωση για τα χρηματοδοτικά εργαλεία του ΕΚΟΜΕ και τις δυνατότητες που παρέχουν σε σκηνοθέτες και παραγωγούς προκειμένου να γυρίσουν το οπτικοακουστικό τους έργο στην Ελλάδα.
Το ΕΚΟΜΕ ήταν παρόν και στο τμήμα Agora Talks, υποστηρίζοντας το masterclass του Peter Jäger που έγινε την Τετάρτη 30 Ιουνίου, 10.00-11.30, με τίτλο «Υπάρχει κάποια μέθοδος στην τρέλα του marketing;». Το masterclass, που παρουσιάστηκε οnline αλλά και σε livestream, εισήγαγε τους ντοκιμαντερίστες σε μία μέθοδο μάρκετινγκ και στρατηγικών εργαλείων, ώστε να βρουν χρηματοδότηση και διανομή για το έργο τους ακόμα πιο αποτελεσματικά.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία Doc Counselling εδώ.
Δείτε το πρόγραμμα των masterclasses εδώ.
Δείτε το καλοκαιρινό σποτ του Φεστιβάλ εδώ.